
Nově v nabídce – digitální seřízení geometrie podvozku přední i zadní nápravy.
Kdy zkontrolovat geometrii podvozku?
- Při prvních známkách problému:
- Auto táhne ke straně, i když jedete po rovině.
- Volant je nakřivo.
- Pneumatiky se nerovnoměrně opotřebovávají (např. jen z vnitřní nebo vnější strany).
- Volant se po zatočení hůře vrací do středové polohy.
- Po nehodě nebo nárazu:
- Po nehodě, nárazu do obrubníku nebo projetí hlubokým výmolem.
- Po opravách a servisu:



Nemáte zrovna u sebe hotovost? Nezoufejte. Nyní můžete za služby platit i platební kartou, a to i bezkontaktně.
Pro diagnostiku koncernových vozidel VW, Audi, Škoda a Seat používáme originální diagnostiku VCDS. Program VCDS disponuje všemi funkcemi dostupnými u řídících jednotek koncernu VW a ostatních značek v normě OBD. Jedná se o základní funkce pomocí kterých se provádejí všechny diagnostické operace jako např. přizpůsobování po výměně řídících jednotek, přizpůsobování klíčů, nastavování komfortních systému, změny konfigurace apod. Některé funkce jako např. hromadné mazání pamětí závad, grafická podpora nastavení předvstřiku nebo mapování kanálu řídících jednotek jsou nadstandardní a v ostatních podobných systémech (i originálních) je nenajdete.
Texa navigator TXC je multiznačková diagnostika se širokým pokrytím vozového parku
Nově nabízím také servis klimatizace, včetně výměny kabinového filtru a desinfekce interiéru. Proč je toto důležité???










